دستگاه  کارت خوان سیار

دستگاه کارت خوان سیار

این سایت در جهت معرفی خدمات دستگاه کارتخوان، خرید و فروش انواع دستگاه کارتخوان به صورت کارت خوان سیار و کارتخوان ثابت و آگاهی از نحوه فعالسازی، شرایط گرفتن نمایندگی دستگاه کارت خوان و... است
دستگاه  کارت خوان سیار

دستگاه کارت خوان سیار

این سایت در جهت معرفی خدمات دستگاه کارتخوان، خرید و فروش انواع دستگاه کارتخوان به صورت کارت خوان سیار و کارتخوان ثابت و آگاهی از نحوه فعالسازی، شرایط گرفتن نمایندگی دستگاه کارت خوان و... است

5 نکته مهم که در پرزنت دستگاه کارتخوان شما را اذیت می کند

خیلی از افراد به صورت شخصی مشغول فروش دستگاه های کارتخوان هستند و به صورت تنها کار می کنند. اما یکی دیگر از روش های فروش دستگاه کارت خوان به صورت جمع آوری تیم فروش و جذب عضو برای فروش این دستگاه ها است. این شیوه با توجه به افزایش تعداد فروشنده ها موجب افزایش کلی دستگاه های کارتخوان سیار می شود و سود مدیر تیم را افزایش می دهد. در این صورت مدیر تیم دیگر به تنهایی به فروش دستگاه نمی پردازد. ساخت تیم فروش کارتخوان سیار بلکه یک تیم برای فروش جمع آوری می کند و خود به مدیریت و آموزش اعضای تیم می پردازد. یکی از مسائلی که در جمع آوری تیم فروش دستگاه کارتخوان اهمیت دارد، جذب عضو خوب است که فعال باشد و به فروش خوبی برسد.

چگونه عضو خوب پیدا کنیم؟

بسیاری از کسانی که به جمع آوری تیم فروش دستگاه های کارتخوان مشغول هستند، می‌پرسند که چگونه می‌توانند یک عضو خوب برای تیم فروش خود بیابند و می‌گویند که این افراد یا کمیاب هستند یا توقعات بسیار زیادی دارند؛ اما همیشه به این صورت نیست و فروشندگان خوب را می‌توان در افراد اطرافتان به راحتی پیدا کنید. این افراد کسانی هستند که درباره شما و کارتان با ذوق‌‌‌ و شوق صحبت می‌کنند، آن‌ها حتی می‌توانند از مشتریان شما باشند. کسانی که با محصولات شما آشنا هستند و آن‌ها را استفاده کرده اند و یا از خود به همکاری با شما تمایل نشان می دهند. شما می توانید از اشتیاق این افراد استفاده کنید و آن ها را به تیم خود دعوت کنید و از پتانسیل آن ها برای فروش دستگاه های کارتخوان استفاده کنید. یک عضو خوب برای تیم فروش دستگاه کارتخوان باید چند خصوصیت مهم داشته باشند:
  • مهربان و با استعداد باشد
  • دارای روابط عمومی خوبی باشد
  • به راحتی با دیگران دوست شود
  • با دیگران سازگار باشد
  • قابلیت انجام کار تیمی داشته باشد
  • علاقه به این کار داشته باشد
  • کمی با تکنولوژی آشنایی داشته باشد

1- افراد بی انگیزه

افراد ایرادگیر و بی‌انگیزه را بلافاصله کنار بگذارید. آن ها به درد همکاری با شما و تیمتان نمی خورند. سعی کنید از چنین افرادی هرگز در تیم فروش خود استفاده نکنید. اگر با چنین افرادی همکاری کنید پس از مدت کوتاهی این روحیه را به افراد دیگر تیم نیز منتقل می‌کنند و از انرژی و پتانسیل آن ها می کاهند. کسانی که انگیزه ای برای فروش ندارند نمی توانند به اهداف شما برای فروش کمک کنند و شما زمانی را که برای آن ها می گذارید به هدر داده اید.

2-افراد مناسب

افراد مناسب ممکن است تا به حال کار فروش را تجربه نکرده باشند؛ ولی انگیزه بالایی برای همکاری با ما داشته باشند. این چنین افرادی را می‌توان وارد مجموعه کرده و با آموزش‌های کوتاه و به موقع آنان را به فروشندگانی موفق برای فروش دستگاه های کارتخوان تبدیل کرد [caption id="attachment_6549" align="aligncenter" width="500"] flat design for team work concept over yellow[/caption] . همچنین انگیزه این افراد انرژی تازه ای به سایر افراد تیم می دهد و اشتیاق آن ها را برای فروش بیشتر افزایش می دهد. با ایجاد حس رقابت در اعضای تیم می توان انگیزه بیشتری برای فروش دستگاه های کارتخوان در بین اعضای تیم فروش ایجاد کرد. در هر کسب ‌و ‌کاری افرادی وجود دارند که کار شما را به دقت پیگیری می‌کنند. من اولین و بهترین فروشنده‌ام را از میان مشتریانم انتخاب کردم، او دانشجویی بسیار پیگیر بود و بارها تماس می‌گرفت و نظرات خود را درباره اشکالات کار ما بیان می‌کرد. او اکنون بهترین فروشنده ما است. شما نیز می توانید افراد مشتاق به کار را آموزش داده و برای تیم فروش خود هدایتشان کنید. نیازی نیست که فرد حتما سابقه فروش یا بازاریابی داشته باشد، همین که به فروش علاقه داشته باشد و نیاز به کار داشته باشد، می توان آن فرد را وارد تیم کرد و به مرور با آموزش ها به سطح قابل قبولی از فروش رساند. درست است که داشتن سابقه کار و آشنایی با بازاریابی یک امتیاز مثبت برای اعضای تیم است ولی گاها این افراد توقعات بالاتری را دارند که ممکن است شما از عهده برآورده کردن آن برنیایید. از این رو می توان از افرادی که اشتیاق کافی برای انجام کار دارند، استفاده کرد و به مرور آن ها را با روش های بازاریابی دستگاه های کارتخوان آشنا نمود. در صورتی که شما در حرفه‌تان کار فروش را انجام داده باشید یا مدتی تیم فروش را اداره کرده باشید، خصایص، مهارت‌ها و حساسیت‌های مورد نیاز را برای فروش کالا و خدمات خود می‌شناسید. چرا این دانش را برای شناسایی و استخدام افرادی که می‌توانند در فروش فعالیت کنند، به کار نمی‌برید؟ شما می توانید با انتخاب افراد مشتاق تیمی قوی با اعضای خوب را تشکیل دهید که به فروش دستگاه های کارتخوان سیار شما سرعت ببخشند و حجم فروش و درآمد شما را افزایش دهند. البته شاید در ابتدای کار با توجه به نا آشنایی اعضای جدید با فروش دستگاه های پوز، سرعت به فروش رسیدن شما کند باشد و دردسرهایی را متوجه شما کند. اما بعد از یکی دو ماه شما خواهید توانست به بازار بزرگتری برای فروش دست پیدا کنید که اعضای جدید آن را برای شما به ارمغان می آورند.

3- مصاحبه با متقاضیان

در مصاحبه با متقاضیانی که تمایل دارند به تیم شما افزوده شوند باید به نکاتی مهم توجه کنید. سعی کنید در ابتدا فهرستی از خصوصیات مد ‌نظرتان را تهیه کنید و در فرآیند مصاحبه به کار ببرید. سوالات مربوط به آن خصوصیات را از داوطلبان بپرسید و بازخورد آنان را یادداشت کنید. در ‌صورتی ‌که داوطلبان خوش‌قول به نظر برسند، آن‌ها را به همراه یک نسخه از روش فروش خود برای مطالعه به خانه بفرستید تا به صورت ابتدایی به فرآیند کار آشنایی پیدا کنند. در ‌صورتی ‌که قرار است آن‌ها با استفاده از نسخه آموزشی شما فروشی تلفنی یا اینترنتی انجام دهند، زمانی را برای تماس آن‌ها با مدیر فروش تیم و تمرین روش فروش آن‌ها تعیین کنید، البته آن‌ها به اندازه کافی تمرین ندارند اما می‌توانید تشخیص بدهید که آیا خصوصیات لازم را دارند یا خیر. اگر تیم شما آنچنان بزرگ نیست که مدیر فروش داشته باشد، باید خود شخصا به تمرین با آن ها بپردازید و سعی کنید تجربیات خود را به آن ها منتقل کنید. هرگز قبل از آموزش کامل آن ها را به سراغ مشتری نفرستید. قبل از سرمایه‌گذاری مالی و در اختیار قرار گذاشتن منابعی برای این که این افراد آموزش ببینید باید این سوال را بپرسید که آیا آن‌ها از توانایی بالقوه کافی برای فروش دستگاه های کارتخوان برخوردار هستند یا خیر.

4- دوره آموزشی

اگر تصمیم دارید آن‌ها را استخدام کنید، یک دوره آزمایشی یک ماهه به آنان پیشنهاد کنید. اغلب سازمان‌های فروش این رویه را دنبال می‌کنند، بیشتر آن‌ها تمایل دارند عملکرد کارمند جدید را به دقت بررسی کنند، قبل از آنکه وی را مورد حمایت، مراقبت و آموزش قرار دهند. شما می‌توانید از ابتدا به فروشنده مبتدی توضیح دهید که از فرهنگ فروش مشخصی در تیم خود برخوردار هستید و انتظار دارید با استفاده از آن‌ها در طول 30 روز یک فروشنده فوق ستاره به گروه خود اضافه کنید. از ابتدای کار موارد خاصی را به آن‌ها انتقال دهید:
  • آموزش
  • ابزار پشتیبانی
  • منابع انگیزشی
  • جایگاه شایسته
  • و… .

این امر به تنهایی تاثیر مثبتی دارد. شما می‌خواهید اعضای جدید تیم با انگیزه باشند و شغل خود، محصول و خدمات شما را از آن خودشان بدانند. اگر آن‌ها به این نتیجه برسند که با این فرهنگ نمی‌توانند کار کنند، به زودی آنجا را ترک خواهند کرد. پس سعی کنید تا جایی که می توانید آن ها را به کار علاقه مند کنید. علاقه بیشتر آن ها باعث افزایش هر چه بیشتر فروش شما خواهد شد.          

source: تیم فروش دستگاه کارتخوان سیار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد